Molt bona vesprada a tothom!!
Continuem descrivint allò que fem a les classes de Planificació de la Llengua i la Literatura en Educació Infantil i avui, especialment, us parlarem sobre les seqüències didàctiques.
I us preguntareu: què és una seqüència didàctica?
Doncs bé, entenem per seqüència didàctica l'organització del treball a l'aula a partir d'un projecte que naix de l'anàlisi prèvia dels instruments digitals que ofereix Internet i la selecció dels més convenients per al desenvolupament de les competències que l'alumnat ha de ser capaç d'assolir en un curs escolar, sense deixar de banda les exercitacions o les pràctiques específiques per a cada àrea.
Cada seqüència didàctica està estructurada en diverses unitats que contenen projectes, recursos i activitats que formen una programació d'aula orientada al treball per competències.
Així doncs, cada equip hem creat una seqüència didàctica però un poc especial. Les seqüències que hem creat havien de complir unes condicions com per exemple que havia d'estar programada per treballar les 3 llengües (TILC) dins de la mateixa seqüència, en aquest cas, hem treballat el català, el castellà i l'anglès. A més a més. havíem de treballar l'educació en valors en un temps d'una setmana.
Per tant, ací us deixem l'enllaç pertinent per a què observeu com l'hem realitzat. Esperem que us agrade i siga ben profitós!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada